wtorek, 5 czerwca 2012

Turkusy i błękity

czyli klimat iście nadmorsko-głębinowy.



24 komentarze:

  1. Piękna letnia biżuteria,no i te kolory cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oprócz błękitnego nieba
    nic mi więcej nie potrzeba...
    Do letniej opalenizny i białych , zwiewnych sukienek - niebiańska biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  3. m oj faworyt to ta druga od gory.cudenko

    OdpowiedzUsuń
  4. morskie glębiny.... hmmmm, ja tez juz marze o lecie :) piekna kolorystyka, idealnie bedzie wygladac w słońcu

    OdpowiedzUsuń
  5. blue...zawsze piękny i ponadczasowy...w waszym wydaniu cudny! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, morskie i orzeźwiające.
    Poprzednie zostały przez Kingę nazwane groszkowymi przysmakołykami :))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne oba kompleciki. Kolorki bardzo ale to bardzo wakacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieście były, jak Was nie było?! ;) Piękne komplety! Mnie zwłaszcza te drugie przypadły do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapachniało morzem i wakacjami.Pozdrawiam Ewa:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie niebieskości to ja po prostu kocham! Cudne są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niczym na lazurowym wybrzeżu ;-)) Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie i te kolory cudowne...cudowne!!!

    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne!!! Uwielbiam takie kolory ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Na plaży muszą bosko wyglądać, albo do lnianej tuniki, aaaach! Najpiękniejsza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super komplety, czwarty mnie olśnił :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio to bardzo moje kolory!!!!! super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bransoletki ;)
    I jakie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za pozostawienie po sobie śladu, to takie miłe :)