środa, 19 października 2011

Kolczyki (odsłona 1)

Trochę koloru na jesień ...




16 komentarzy:

  1. śliczne kolczyki :) Bakłażany sa kapitalne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności!!!
    A mi się te turkusowe spodobały...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,a moje serduszko dla odmiany skradły....bakłażanki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne dla mnie najpiękniejsze te pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bakłażany cudowne! Jesienne klimaty prosto z grządki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! Każde w innym stylu,te z kwiatuszkami są jak wspomnienie lata...pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham niebieski, więc te najbardziej mi się podobają... pozdrawiam i zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dołączam się... bakłażany kapitalne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. potwierdzam wszystkie kolczyki są urocze , :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki prześliczne:)
    Serdecznie Wam dziękuję za odwiedziny oraz miłe słowa. Pozdrawiam ciepło i posyłam uściski.

    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie śliczne.Mam jednak faworytów pod nr 1 i 3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne!!! Wszystkie są wyjątkowe,ale chyba kwiatki najbardziej mi się podobają. Są miłym wspomnieniem minionego lata:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za pozostawienie po sobie śladu, to takie miłe :)